İŞLEM REHBERİ
-SİPARİŞ & TESLİMAT
Nasıl üye olabilirim?
Ana sayfamızda bulunan "Üyelik" butonuna tıklayarak açılan sayfadaki üyelik formunu doldurarak üye olabilirsiniz. Üye olmak için
tıklayınız.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Üye olmadan yapılacak alışverişlerde siparişinizin size ulaştırılabilmesi için adınız, soyadınız, GSM ve telefon numaranız, e-posta adresiniz zorunlu alan olarak istenmektedir.
Aradığım ürünü nasıl bulabilirim?
Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına aradığınız ürünün kodunu, rengini yazarak veya üst menüde bulunan seçeneklerden istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Filtreleme butonlarını kullanarak istediğiniz gösterime erişebilirsiniz.
Nasıl sipariş verebilirim?
Beğendiğiniz ve satın almak istediğiniz ürün veya ürünleri seçin ve sepetinize ekleyin. Sağ üst köşede bulunan sepetim menüsüne tıklayarak sepetinize eklediğiniz tüm ürünleri görebiliriz, istediğiniz ürünler üzerinde adet bilgisini değiştirebilir, sil butonu ile sepetinizden kaldırabilir veya +3 yıl garanti seçeneğini sepetinize ekleyebilirsiniz.
Hesabınıza tanımlı İNDİRİM KODU var ise sepetim sayfasında bulunan alana yazarak KULLAN butonu ile ekleyebilirsiniz.
Teslimat ve fatura adres bilgilerini doldurduktan sonra Ödeme ekranına yönlendirilirsiniz.
www.nacar.com.tr’ de kredi kartı, havale, kapıda nakit ve kredi kartı ile ödeme alınmaktadır.
Kredi kartı ile ödeme tipini tercih edersiniz kartınızın üzerinde yer alan ad soyad, kart numarası, son kullanma tarihi, kartın arka yüzünde bulunan 3 haneli güvenlik numarası yazılır ve taksit seçeneği seçilerek siparişi tamamla butonuna tıklayabilirsiniz. Ödeme başarılı olduğunda siparişiniz oluşur.
Bankaların artı taksit uygulamaları kartınızın bağlı olduğu bankaya göre değişiklik göstermektedir.
Havale ödeme tipini tercih ederseniz ödeme sayfasında bu seçeneği işaretledikten sonra siparişi tamamla butonuna tıklayabilirsiniz. Ödeme başarılı olduğunda siparişiniz oluşur.
Kapıda nakit ve kredi kartı ile ödeme tipini tercih ederseniz ödeme sayfasında bu seçeneği işaretledikten sonra kapıda ödeme yapacağınız yöntemi seçmelisiniz; nakit veya kredi kartı seçeneklerinden biriyle kapıda ödeme işlemini tamamlayabilirsiniz.
Ödeme bilgisini girdikten sonra Mesafeli Satış Sözleşmesini, Ön Bilgilendirme Formunu ve Kişisel Verilerin Korunması Metni alanlarını onaylayarak SİPARİŞİ TAMAMLA butonuna tıklayıp sipariş onay ekranına geçebilirsiniz.
Siparişlerimi nereden görebilirim?
Siparişlerinizin durumunu sayfanın sağ üst köşesinde vermiş olduğunuz siparişleri SİPARİŞ TAKİBİ başlığı altında hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz.
Üye olarak sipariş oluşturan müşterilerimiz üye girişi yaptıktan sonra SİPARİŞ TAKİBİ alanından görebilir, üye olmayan müşterilerimiz ise sipariş takibini ana sayfada sağ üst köşede yer alan SİPARİŞ TAKİBİ bölümünden takip edebilir.
Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo şirketi sizi bilgilendirecektir.
Siparişim hasar görmüş ne yapmalıyım?
Paketinizi kargo görevlisinin yanında açınız. Açtığınız ürünün hasarlı veya eksik çıkması durumunda o anda kargo görevlisine ‘HASAR TESPİT TUTANAĞI’ tutturunuz. Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte ürünü geri iade edebilirsiniz.
-İPTAL & İADE
İade gönderilerini nasıl yapabilirim?
Nacar.com.tr adresinde SİPARİŞLERİM sayfasında iade ve iptal talebinde bulunmanız gerekmektedir. İade gönderilerinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürün kutusu, garanti belgesi ve faturası ile anlaşmalı olduğumuz ‘YURTİÇİ KARGO’ ile karşı ödemeli göndermeniz yeterlidir. Kullanılmış, ürün kutusu ve garanti belgesi eksik olan ürünlerin iadesi kabul edilmez. Farklı bir kargo şirketi ile gönderdiğinizde, kargo gönderim ücreti tarafınıza aittir.
İade işlem süresi kaç gündür?
İade ettiğiniz ürünle ilgili tüm işlemler, ürününüz depomuza ulaştığı andan itibaren başlar ve 1 hafta içerisinde sonuçlandırılır. İade süreci ile ilgili tüm bilgilendirmeler kayıtlı olan e-posta adresinize e-posta gönderilerek yapılır. İade tutarınızın ekstrenize yansıma süresi, bankadan bankaya değişiklik göstermektedir. ( Ödeme şekline göre iade işlemi gerçekleştirilecektir)
Kapıda ödemelerde iade işlemi nasıl gerçekleşir?
Kapıda ödeme seçeneği ile yapmış olduğunuz siparişlerin iadesi;
Kapıda kredi kartı ile ödeme iadeleri kapıda ödeme sırasında kullanmış olduğunuz karta otomatik olarak iade edilecektir.
Kapıda nakit ödemelerin iadeleri hesabınıza aktarılır.
-GARANTİ & TEKNİK SERVİS
+3 Yıl Garanti nedir?
Nacar marka saat sahiplerinin ürün satın alma esnasında ücreti mukabili aldıkları ek garanti hizmetinin adıdır. +3 yıl garanti, satın almış olduğunuz Nacar saatinizin 2 (iki) yıllık yasal garanti süresinin bitiminde başlayan ve garanti süresini 5 yıla kadar uzatan bir ek garanti hizmetidir.
Teknik Servis desteği nasıl alabilirim?
Saatinizi teknik servisimize YURTİÇİ KARGO ile 162610287 sözleşmeli kod numarası ile karşı ödemeli gönderebilirsiniz. Teknik Servis Adresimiz: Mehmet Akif Mahallesi Bahariye Caddesi Sülün Sokak No:59 Zemin Kat Nalçacı İş Merkezi 34306 İkitelli İstanbul
Teknik servis ücretlendirmesi nasıl yapılmaktadır?
Teknik servisimize ulaşan garanti kapsamı dışında kalan saatler, gerekli tüm kontrol ve testlerden geçirilip hasar tespiti yapıldıktan sonra tarafınıza ücretlendirme ile ilgili bilgi verilir. Onay alındıktan sonra tamir / onarım işlemleri yapılır. Tespit için ayrıca ücret alınmaz.